تیراندازی مرگبار در فرودگاهی در اندونزی + پس از تایم وارنر، AT&T با خرید AppNexus جای پای خود را در تجارت تبلیغات محکم کرد – دیجیاتو – هاست لینوکس و ویندوز

خبرگزاری مهر: به نقل از شینهوا، سرهنگ محمد عیدی سخنگوی ارتش اندونزی از وقوع تیراندازی در فرودگاه «کنیام» (Kenyam) واقع در منطقه «پاپوآ» (Papua) پس از فرود یک فروند هواپیما خبر داد و اعلام کرد که در این تیراندازی ۳ غیر نظامی کشته شده اند
خبرگزاری مهر: به نقل از شینهوا، سرهنگ محمد عیدی سخنگوی ارتش اندونزی از وقوع تیراندازی در فرودگاه «کنیام» (Kenyam) واقع در منطقه «پاپوآ» (Papua) پس از فرود یک فروند هواپیما خبر داد و اعلام کرد که در این تیراندازی ۳ غیر نظامی کشته شده اند.

سخنگوی ارتش اندونزی با بیان اینکه در این تیراندازی ۲ نفر از جمله خلبان هواپیما نیز مجروح شده اند، اعلام کرد که مهاجمان از اعضای «گروه غیرنظامیان مسلح» بودند.

بر اساس گزارش‌ها، افراد کشته شده تاجران مهاجر از منطقه سولاوسی جنوبی بوده‌اند و برای برقراری امنیت انتخابات محلی به منطقه اعزام شده بودند.

——————-

کمپانی AT&T به تازگی خبر از خرید شرکت AppNexus داده است؛ یک شرکت فعال در زمینه تبلیغات دیجیتال که به غول اپراتوری آمریکا کمک خواهد کرد تا جای پای خود را تجارت تبلیغات محکم تر کرده و وارد رقابتی جدی تر با امثال گوگل، فیسبوک و ورایزن شود

کمپانی AT&T به تازگی خبر از خرید شرکت AppNexus داده است؛ یک شرکت فعال در زمینه تبلیغات دیجیتال که به غول اپراتوری آمریکا کمک خواهد کرد تا جای پای خود را تجارت تبلیغات محکم تر کرده و وارد رقابتی جدی تر با امثال گوگل، فیسبوک و ورایزن شود.

آنطور که خبرگزاری وال استریت ژورنال گزارش داده، AT&T طی سال های پیش رو و با بهره گیری از اطلاعات عظیمی که از طریق سرویس های وایرلس خود درباره مشتریان به دست آورده، برای ارائه تبلیغات شدیداً متمرکز برنامه ریزی کرده و می خواهد به این طریق، توجه تبلیغ دهندگان را به خود جلب کند.

مدیران AT&T اخیراً به ادغام کمپانی خود با کمپانی تایم وارنر چراغ سبز نشان دادند که درهای تازه ای را در تجارت تبلیغات به روی AT&T باز کرده و امکان کنترل محتوای تبلیغاتی کانال های تلویزیونی مختلف، نظیر TNT ،TBS ،CNN و سایر کانال های زیر نظر تایم وارنر را مهیا می کند.

بنابراین انتشار خبر خرید AppNexus به هیچ وجه اتفاقی نیست و AT&T تبلیغات تلویزیونی را یکی از نقاط تمرکز خود در این خرید تازه اعلام کرده است. به گفته برایان لسر، مدیرعامل AT&T «تکنولوژی های تبلیغات، تحلیل های همزمان و تکنولوژی را با محتویات ویدیویی و تلویزیونی پریمیوم ما ادغام خواهد کرد».

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *